האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים - נגיש בקליק. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.
אפשרות הנגישות בתפריט:
התאמה לניווט מקלדת - מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
התאמת האתר לקורא מסך - התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
התאמת אתר לעיוורי צבעים
שינוי הפונט לקריא יותר
הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
הגדלת התצוגה לכ־200%
הדגשת קישורים באתר
הדגשת כותרות באתר
הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
הצהרת נגישות
שליחת משוב נגישות
שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
Olio הינה חנות אינטרנטית. ככזאת אנו שולחים הזמנות ללקוחות דרך חברת שליחויות בשני אופנים:
1.עד הבית או לנקודות איסוף שונות ומשתנות ברחבי הארץ. נקודת האיסוף ניתנת לבחירה בעת הרכישה. רוב נקודות האיסוף הינן חנויות מונגשות ובעת בחירת לוקר, ניתן לבקש מחברת המשלוחים לוקר נגיש. נשמח לסייע בכל עת בבחירת נקודת איסוף נגישה.
2. ניתן להגיע לאסוף הזמנה, בתיאום מראש, בבית העסק. אנו נדאג לספק לכם את החבילה עד הרכב.
ניתן בכל עת, ליצור קשר בטלפון, ווצאפ או אימייל עם רכזת הנגישות להתייעצות בכל ענין.
נשמח מאוד לסייע בהזמנה באתר או לבצע רכישה טלפונית מול רכזת הנגישות.
פניה לרכזת הנגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות,
נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכזת נגישות בחברה:
מיכל אלפרוביץ
טלפון/ווצאפ: 0549468096. ניתן להשאיר גם הודעה קולית.
אימייל: michal@oliosoap.co.il